۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۶۳۹۰۴۸
فجر سلیمانی؛

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور|تجدید بیعت میلیونها سلیمانی با انقلاب

آغاز راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور|تجدید بیعت میلیونها سلیمانی با انقلاب
همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب، راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه در سراسر کشور آغاز شد و میلیون‌ها سلیمانی بار دیگر با آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در آغاز نخستین سال از گام دوم انقلاب مردم ولایتمدار ایران اسلامی بار دیگر با حضور حماسی خود با انقلاب اسلامی ایران و آرمان های امام و رهبری بیعت می کنند.

بر اساس این گزارش، از دقایقی پیش راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور آغاز شده و مردم ایران اسلامی مشت دیگری بر دهان یاوه گویان خواهند کوبید.

همزمانی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با چهلمین روز سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی رنگ و بوی دیگری به جشن انقلاب امسال داده است و میلیون ها سلیمانی با حضور گسترده خود اعلام می کنند که پای آرمان های انقلاب، امام و شهدا ایستاده اند و هیچکاه عقب نشینی نخواهند کرد.

گزارش خبرگزاری رسا حاکی است که نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی حضوری پر رنگ در راهپیمایی امسال دارند و با شعارها و در دست داشتن پلاکاردهایی اعلام می کنند که آماده جهاد همه جانبه و مقاومت در برابر دشمن هستند.

مردم تهران پس از طی مسیرهای 12 گانه در میدان آزادی و مردم قم نیز پس از راهپیمایی در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع خواهند کرد.

این گزارش می افزاید، سخنران مراسم 22 بهمن در تهران رییس جمهور و فرزند شهید سلیمانی خواهند بود و آیت الله رئیسی رییس قوه قضاییه در مشهد و حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور در قم سخنرانی خواهند کرد.

مراجع تقلید و علمای برجسته حوزه علمیه قم نیز تا ساعتی دیگر به سیل خروشان ملت ایران خواهند پیوست و همپای آنان چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را گرامی خواهند داشت.

گزارش ها از سراسر کشور حاکی از این است که مردم وفادار ایران اسلامی از ساعتی پیش از آغاز رسمی راهپیمایی 22 بهمن در مسیرهای راهپیمایی حضور پیدا کرده اند.

محمد قمین
ارسال نظرات